linnearenfors

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Renfors - 2 november 2010 15:59

Saknar cypern :( vill att det ska bli varm ! hatar vinter ! det är så kallt och snöit :(

vill ha sommar och sol, vill sola och bli brun inte bli vit som snö !

vill kunna bada ute utan att frysa ! vill ha sommar ! <3

Av Linnea Renfors - 2 november 2010 15:52

tjjoo bloggen, sitter här med Moa :) jag bloggar och hon spelar sims :D haha vi kunde inte komma på något annan :O <3 men hoppas att maten snart är klar för jag är riktigt hundrig :S undrara vad mamma ska laga för mat :O<3 är skita trött tror jag somnar snart ;D men ska dra nu kanske skriver mer i kväll ! :D

\\ Linneadentrötta ;D♥  

 

Av Linnea Renfors - 2 november 2010 12:57

tjena bloggen ! har nyss städat mitt rum och fiksat mig, snart kommer moa (yy

har saknat dig tjejen ! det ska bli kul att vara med henne undrar vad vi ska hitta på :S♥ Älskar dig moa !<3


\\Linneadencoola

Av Linnea Renfors - 2 november 2010 11:35

Jippi på torsdag ska jag klippa\ färga mig ska bli jätte roligt ! och få bort det fula gula :) \\ Linneadenbästa (yy<3

Av Linnea Renfors - 2 november 2010 11:31

längtar längtar längtar ! i helgen är det tävling i västerås :) kommer bli jätte roligt för jag kommer träffa min Michelle som jag har saknat jätte länge ! och det är en jätte stor tävling ! och det kommer vara jätte mycket kompisar där som jag har saknat ! ♥

 \\ Linneadencoola (yy

Av Linnea Renfors - 2 november 2010 11:21

God morgon bloggen ! i morse vaknade jag jätte tidigt kunde inte somna :( men är skita trött nu ! undrarar vad jag ska göra idag då ? kanske vara med någon ? ska snart gå och göra ordning mig. puss !

  \\ LINNEARENFORS !♥♥

Av Linnea Renfors - 1 november 2010 16:27

Hejj bloggen! nu är jag hemma igen. Har haft en underbar helg !

saknar dig Frida kommer inte träffa dig på hela lovet :( <3

ska snart ära lite mat och lägga mig vid tv och slappa !


Av Linnea Renfors - 1 november 2010 14:49

heejj hopp bloggenär fortfarande med cajsa den bästa vvi har jätte roligt säger vi ! 

och jag har övertalat xajsa att skaffa blogg som hon har gjort cajsaLundin.bloggplatsen.se alla kollar ! puss och hej !<3

Presentation

Linnea renfors

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards