linnearenfors

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnea Renfors - 28 oktober 2010 20:40

Idag var jag i skolan första timmen hade vi slöjd och det var så klart tråkit som vanligt, men dagen var kanska rolig ! efter skolan skulle jag vara med Frida älskling och vi gjorde lite knäppa saker först klädde vi ut oss till tanter och gjorde in film, haha älskar dig, sen kollade vi på wallander den var ganska bra, och i morgon ska jag också vara med henne :) jag längtar ! och på måndag är det lov fan vad skönt ! men nu ska jag gå och äta lite ! Hejdå <3

Av Linnea Renfors - 26 oktober 2010 20:41

tjena bloggen ! har nyss kommit hem från träningen det var ganska jobbigt men ändå roligt jag fick möta en som heter Alva för Frida var inte där :( snart är det tävling och det ska bli kul för jag har många i min vikt klass och några kommer inte från sverige dom kommer från finland :) mne nu ska jag ner och duscha sen kanska blogg men puss och hej fina tjej   

Av Linnea Renfors - 26 oktober 2010 20:20

Heejjj bloggen! nu ska jag skriva en sak som kommer rakt från hjärtat till Frida min underbara bästis ! Frida hedmark jag har aldrig haft en sån bra bästis som du ! det finns så mycket bra med dig och det alldra bästa är att du är dig själv och att du alltid ställer upp på andra, jag älskar dig mest på denna jord och kommer alltid göra det vi har så många minnen med dig och dom bästa är nog i romme när vi skullle åka skidor när vi typ åkte vilse och när vi ramla i liften, Haha älskar dig och när vi var i fagersta hallen när dom där killarna glodde på oss hela tiden när jag sa

_ vafan glor du på snorunge ?!

- dig snygging

 haha det glömmer man alldrig och när vi var och shoppa till sammans haha minnen som varar för livet men jag säger det ingen

Tills döden skiljer oss åt!  

 

// Linnea Renfors

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Linnea renfors

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards