linnearenfors

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Renfors - 28 november 2010 12:09

tjena bloggen ! ska snart ut på byn med mina älsklingar för det är julskylltning ;) men nu ska jag fiksa mig och platta håret ! pusssss !♥


  

Av Linnea Renfors - 28 november 2010 12:09

Av Linnea Renfors - 27 november 2010 21:20

Jag saknar !

 

        

Av Linnea Renfors - 27 november 2010 19:48

 Jag saknar dig gumman, fast jag alltid inte visar det !♥

 

Av Linnea Renfors - 27 november 2010 19:43

heejj bloggen ! sitter här med cajsa och diggar musik ;D vi ska snart ut och bada badtunna ska bli mysit ;D imorgon är det julskylltning då ska jag gå med cajsa, mili elelta julia lovisa johanna och lydia :D älskar er tjejer


 

Av Linnea Renfors - 26 november 2010 22:13

tjena bloggen ! har inte varit inne på länge nu ! men det har hänt en massa saker ! som att när vi var ute och drog julia så åkte hon på emma så hon gick in till fröken så julia fick massa skäll så jävla omoget allså ! och det har hänt mycket mer än bara det där ! men idag har jag varit med Cajsa och Julia vi hade jätte rolig först bada vi spa bad det var jätte skönt sen gick vi hem till mig för jag skulle äta, efter jag hade ätit så gick vi ner på mitt rum och muglade bort ! sen skulle Julia hem och då gick cajsa också hem men kom till backa sen och då gick vi och köpte lite god. I  morgon ska jag nog vara med JUlia och Cajsa efter jag har varit i Hedemora :) men nu ska jag logga in på bilddagboken !;D<3 pussss!

Av Linnea Renfors - 21 november 2010 09:37

tjenah bloggen ! helgen har väl varit rolig ! i fredags hade jag lite mys med familjen jag, mamma och micke kollade på den nyaste beck den var as bra ! men den var lite skrämande ! och på lördan var jag i sandviken på en tävling, det gick inte så bra jag kom 3 :( men jago fick möta en som vägde 10 kilo mer än mig för det fanns inte någon i min viktklass :( men men ! ch det roliga var att min underbara michelle sandelius var där ! jag hade verkligen saknat hon ! och så följde frida med mig min bästis ! ♥ älskar er tjejer ! sen när vi kom hem åkte vi till min moster och var där en liten stund och hade kul för jag fick göra ett musik quis till dom ! och idag ska jag kanske vara med emma ? :S vi kanske ska hitta på något ! men nu ska jag snart gå och äta frukost och sen göra i ordning mig ! pussss !<3

Linnearenforsdencoola ;D♥

Av Linnea Renfors - 16 november 2010 20:32

Heejj bloggen ! idag har jag fått en ny navelsmycke av mamma för jag hade råckat tappa min gamla ! men den nya är jätte fin ! jag gillar facktist den ! idag har jag varit med emma och cajsa hemma hos cajsa för ni skulle bada spa bad var jätte roligt och skönt ska snart hoppa in i duschen och sen kanske kolla på tv och sen sova  ! imorgon har vi gympa så jag kanske ska packa i kväll för jag årkar inte göra det imorgon !;)♥

Presentation

Linnea renfors

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards