linnearenfors

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Renfors - 10 april 2011 21:02

sitter nu i soffan och har precis kollat på sista avsnittet av stockholm-båstad och nu blir det att kolla på big brother !;)

jag hoppas i kväll att äckel patrik åker ut för han är så jävla tråkig!

i morgon börjar skolan igen..helgen har gått jätte fort !

på tisdag ska jag iallafall först och färga håret och sen på kvällen ska jag på "Never say never" med kusinen :) men nu ska jag kolla på big brother.. puss !:*

       

       

Av Linnea Renfors - 10 april 2011 19:05

Helgen har varit helt underbar men synd att den gick så fort :\ cmen var iallafall jätte roligt att träffa Nellie för första gången en jätte fin och snäll chey ;) men här kommer lite hopp bilder i tog på studsmattan ;-)

       

   

Av Linnea Renfors - 8 april 2011 17:38

Här kommer bilder på nya bikinin och lite andra bilder..men det kanske inte syns så bra, men den är jätte fin..;)<3

     

Av Linnea Renfors - 7 april 2011 20:48

Trött..trött..trött ! sitter i sängen och är jätte trött har varit i skolan hela dagen sen efter det blev det att åka till Borlänge och shoppa sen träna, men jag shoppade en nu bikini till i sommar som var ljus rosa sen köpte jag hårnålar och finn medel så det blev inte så mycket efter som jag snart ska åka till stockholm med min kompis frida och hennes mamma anna :D men jag lägger upp en bild på bikinin sen för jag orkar inte nu men ska göra mig i ordning för kvällen nu puss !:*


Av Linnea Renfors - 3 april 2011 19:44

Sitter nu i soffan och väntar på att stockholm-båsta ska börja !:D  ska ladda upp lite bilder från helgen nu kunde inte föra det i går efter som jag inte hade något internet men nu laddar jag upp dom :)

   

   


Av Linnea Renfors - 3 april 2011 19:44

Sitter nu i soffan och väntar på att stockholm-båsta ska börja !:D  ska ladda upp lite bilder från helgen nu kunde inte föra det i går efter som jag inte hade något internet men nu laddar jag upp dom :)

   

   


Presentation

Linnea renfors

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards