linnearenfors

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Renfors - 4 november 2010 15:57

tjena bloggen ! har nyss kommit hem från kubera blev jätte nöjd ! och nu sitter man här men cajsa och lydia hanna har åkt till sin dejt ;) men snart ska man ut och göra något årkar inte sitta här inne som en PRO och vänta på döden ! <3

Av Linnea Renfors - 3 november 2010 15:29

heejj bloggen ! nu är jag hemma igen ! hade kanska rolig dag, träffade pappa lite också ♥ i kväll ska man på träning i hedemora ska bli kul :) längtar tills imorgon när jag ska klippa och färga håret hos kubera :) men ska snart äta och göra i ordning sig för träningen ! Pusss !

Liinnearenfors








             Linnearenfors


Av Linnea Renfors - 3 november 2010 09:52

god morgon bloggen ! ska snart iväg till farmor som har fyllt år! men när jag tittade ut ur fönstret såg jag regn :(  jag hatar regn ! ska snart äta frukost och sen göra i ordning mig ! puss !    Grattis farmor i efterskott ♥

  



Av Linnea Renfors - 2 november 2010 23:15

heejj igen ! har nyss duschat och sitter vid tv:n  och kollar på paradise hotel men det vat ett gammalt avsnitt :( men ska snart gå och lägga mig :)puss !:****

\\ Linneadencoola (yy'♥

                

  

Av Linnea Renfors - 2 november 2010 21:52

   

 saknar dig niki ! och tack för att

 du har gjort min blogg få fin !

älskar dig ♥

Av Linnea Renfors - 2 november 2010 21:43

dagarna går fort snart är du 1 år! tiden bara rinner förbi, älskar dig mest Engla utan dig så skulle jag inte vara den jag är, alla minnen med dig är dom underbaraste jag har! ingen Engla ingen Linnea!


  

Av Linnea Renfors - 2 november 2010 21:27

Tack niki för att du hjälpte min med min blogg! jag älskar dig glöm inte det hjärtat <3 ska snart koppa in i duschen innan paradise hotel :) sitter och kollar på tv nu !

vad ska alla göra imorgon ? själv tänker jag vara med en kompis och kanske hitta på något ? :)<3 men ska dra nu puss !

\\ linneadenbästa !♥

Presentation

Linnea renfors

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards