linnearenfors

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnea Renfors - 26 februari 2011 17:34

Jag är så arg och besviken på dig hur kunde du göra så ? varför sa du bara inte sanningen och jag  blir ju mer arg om du ljuger för mig än att du säger sanningen varför sa du bara inte att du skulle dit med den personer för än att ljuga och säga att det inte bara går för ? Du har förendrats så mycket du är inte den personer som jag träffade för 6 år sen du är en nu person du är inte den gamla vanliga ***** du är som två personer!  Och om du inte sääger sanningen gör väl någon annan det som vet den, vi var som bästisar men du valde den personer framför mig !

hoppas du läser detta och tar åt dig

Av Linnea Renfors - 26 februari 2011 17:26

sitter nu i min säng med datan i knät och är jätte trött för att Lydia väckte mig imorse :@  I kväll kommer anna hit och sover hos mig igen :D och ska snart städa mitt rum som är så stökit och fullt med popcorn på golvet -.- hade jätte roligt igår måste jag säga först åt vi tacos och sen badade vi badtunna sen gick vi ner på mitt rum och rettade Jacob ! hihi det var roligt så länge han inte gjorde mig något ;D Fick jätte fins presenter av mina underbara kompisar jag fick

- Presentkort på Kicks 150

- En blomma med 2 klubbor i

- Kexchoklad, lös godis

-en krucka med lösgodis i

- en handduk som det står Linnea på

- massor med kola godisar :D

och mycket mer men det här måste vi göra om tjejer ! älskar er !:*<3

Av Linnea Renfors - 22 februari 2011 16:51

Sitter nu med Frida hemma hos henne och skypar med Emil, anton,erik och gustav ! vi ligger i sängen och gör inte så mycket :) ska snart ner och kolla på film sen bir det väl att åka hem och träna sen senare ikväll blir det big brother :D

Av Linnea Renfors - 19 februari 2011 21:32

sitter nu och kollar på melodifestivalen och Eric Saade är så jävla snygg allså ! och det bästa är att han gick till final kunde ju inte bli bättre ! nu ska jag snart jag ner och göra mig iordning för kvällen och lite för imorgon men ska gå och fixa mig nu puss :*

    

        

Av Linnea Renfors - 19 februari 2011 17:09

Bion som var på 3D igår var jätte bra och rolig kan rekomendera den, man skrattade nästan hela tiden ! Sen efter bion så drog jag hem till Sara på "fest" och det var jätte rolig det också vi pratade och skrattade och jag åt jätte mycket godis igår först på bion och sen hemma hos Sara :( men ska snart äta lite tacos och sen blir det nog att kolla på film :) Har laddat hem Fjorton Suger som jag har sett typ 20 gånger ;)

och imorgon fyller jag år och det ska bli roligt och se vad man får men det dåliga är att det är på en söndag :( men men ! det kommer iallafall bli toppen (yy' kommer säkert få jätte mycket fina presenter av familjen och släckten !

  

Av Linnea Renfors - 18 februari 2011 11:03

I kväll blir det bio med familjen + cajsa♥ ska blijätte roligt för vi ska se den i 3D :)

är hemma idag från skolan för jag har jätte ont i halsen och är försyld men det håller på att gå bort nu, har iallafall inte spytt på 2 dagar nu :D men nu ska jag logga in på facebook och spela lite och sen ta lite frukost ! pusssss !:*

    

Av Linnea Renfors - 18 februari 2011 10:54

  

  

en baby gris med gummistuvlar så söt !


Presentation

Linnea renfors

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards