linnearenfors

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Linnea Renfors - 14 februari 2011 15:40

Idag har jag varit i skolan och sen gick jag,cajsa och emma och köpte blommor till våra mammor som vi älskar så.   

I fredags så hade jag och Julia en filmkväll typ detr var jätte roligt först så kollade vi på en skräckfilm som vi hade hyrt men den var så overklig på vi stängde av och gick ut en liten stund,

senare på kvällen satt vi och pratade och så sa lite hemlisar som att ****** är kär i ***** haha ;D men vi hade jätte roligt det måste vi göra om ! på lördan var jag först på tävling i borlänge och sen på kvällen sov jag i fagersta hos bästa Moa Martinsson vi  bastade och kollade på melodifestivalen men vi somnade ganska tidigt för vi var jätte trötta. Sen på söndag kollade vi på film och åt popcorn hela dagen tills mamma hämtade mig senare på kvällen blev det världens bästa program Solsidan :D

Presentation

Linnea renfors

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards